HemBattlesSpel hemma recension innan du spelar

Roligaste och bästa sällskapsspelen – stort test!

Spel hemma recension 44521

Är det dags att släppa mobilen och börja umgås med varandra på riktigt? Samla familjen kring ett roligt sällskapsspel — väljer ni rätt kan det bli en riktig succé! Vi har testat massor av nya brädspel — från barnspel och familjespel till partyspel och sällskapsspel för vuxna. Alla spel har testats enligt spelets regler, av så många spelare som spelet anger.

Bästa sällskapsspelet för barn

Armé hittar du tips på roliga, strategiska, klassiska och allmänt bra och nördiga brädspel att spela med familj samt vänner. Britt-Marie sitter tyst och tittar på — hon åkte in inom fängelse utan att passera gå samt vägrar nu att mucka i samhörighetskänsla med landets alla fångar. Hur såsom helst, ny generation och ny bana bokstavligen talat. Det går att agera brädspel under civiliserade former. Men vilka spel ska du spela? Vi tipsar om några av de roligaste ni kan spela just nu.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Femårsjubileum och det firar vi med att ha hårdtestat rekordmånga utgivare och game. Vårt test av sällskapsspel innebar likaså succédebut för tyska Ravensburger som tog hem de två översta placeringarna tillsammans sina två bidrag men överlag varenda det hög rolighetsfaktor på alla game i hela testet. Så här gjorde vi: På grund av pandemin lät vi årets nyheter testspelas av flertal mindre testgrupper som sedan fick bidra både korta omdömen samt betyg av 1 till 5 där 5 är bäst. Här är alla betygsatta sällskapsspel i vårt test. Vi är flera som minns Labyrinth och Master Labyrinth från barndomen så det var tillsammans nyfikenhet vi gav oss i stånd med denna 3D-version. Spelarna ska bringa skatter och sedan ta sig ut ur en labyrint som är inom ständig förändring.